Tjuvkika mellan gardinerna?

Sitter kvar i soffan fastänTV:n är avstängd.... mest för att jag liksom inte orkar lyfta mig härifrån.
Det är ett jäkla liv utifrån busshållsplatsen (som ligger precis utanför vår häck) och jag antar att det är ett gäng som ska in och göra stan...... en onsdag?!
Jag börjar bli gammal......... *suck*

Nu börjar de fasiken låta som indianer där ute!
Frestelsen är ganska stor att gå upp på ovanvåningen och tjuvkika mellan gardinerna vad som händer där ute på gatan. Fast det är väl ganska många tant-poäng på det......
Ska dock erkänna att det har hänt..... och tur är väl det kan jag säga.

En gång var den en kille som blev nersparkad av ett stort gäng här utanför! Skithemskt!
Sånt som man bara tror att man ska läsa i tidningen om. Det ska definitivt inte hända här - utanför vår häck!!!
Martin gick ut men då hade de redan skingrats.

Nu kom bussen ......... tystnad.........lugnet är åter här......

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0