"- Är du en tjuv nu?!"

Det är en fruktansvärt trött och frusen bloggare som sitter här och skriver med stela fingrar......
Ögonen vill bara stängas och helst av allt vill jag bara krypa ner under dubbla duntäcken och somna.  Vet inte varför jag är så trött men det är bara att gilla läget.

Ellen hade med sig en kompis hem idag efter skolan och jag och Erik åkte iväg på en liten "check"-runda. Jag vill kolla olika datorer medan Erik i sin tur ville kolla Playstation- och Nintendospel.

Jag LOVAR att jag knappt nuddade vid den där rosa datorn och genast gick värsta larmet. Jag väntade bara på de blinkande pilarna som skulle sändas ner från taket och peka ut mig där jag stod helt ovetandes. Jag fattade ingenting!? Om de nu inte vill att människor petar på skyltexemplaren så måste de ju för sjutton glasa in dem eller något liknande. Erik stirrar bara på mig och frågar...

"- Är du en tjuv nu?!"

Hehe... säg det liiite högre så kanske familjen där borta också kan höra dig... :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0