Linda Plugg

På tal om Plugg.....

Jag kommer ihåg när Ellen var liten och skulle passas av Ola en dag.
Ellen gillade Byggare Bob (som nog de flesta barn gör i perioder...) och målade i en målarbok med Byggare Bob figurer i.

Nu vet jag inte om jag minns allt rätt - annars får du rätta mig senare Ola - men jag tror att vår envisa dotter ville veta vad alla figurer hette och började nog tjata på Ola att han skulle berätta.
Ola - som nog inte var 100% säker på alla namnen - kom tillslut till fågelskrämman (som heter Plugg). Den döpte han rätt och slätt till Linda!
Senare när det uppdagades att han faktiskt hette Plugg så fick han namnet "Linda Plugg" istället. Svårare var det inte!
Så heter han hos oss än idag. :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissa vem som precis fick ett foto stativ ?!

Inom kort blir det nog ett nytt objektiv också :)

Tjoho!!!!



2009-02-01 @ 19:39:56
Postat av: Anonym

Gissa vem som precis fick ett foto stativ ?!

Inom kort blir det nog ett nytt objektiv också :)

Tjoho!!!!



2009-02-01 @ 19:40:39
Postat av: Tina

Vad konstigt allt blev?

Tina

2009-02-01 @ 19:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0