Vända tillbaka dygnet

God morgon (eller ska man säga förmiddag?).
Man vänder på dygnet ganska snabbt när man har lov och på bara ett par dagar ska jag nu lyckas vända tillbaka dygnsrytmen så att min kropp inte hamnar i chocktillstånd när jag på måndag ska kasta av mig täcket redan vid 5.30-tiden :-S
Martin däremot har ju kört samma tider hela lovet - upp före tuppen för att åka och snickra och i säng runt midnatt. Hur människan klarar sig med så få sovtimmar fattar jag inte...... men jag gnäller inte..... det var ganska smidigt med en sådan man när barnen var små och vaknade om nätterna.
Vissa morgnar kunde jag vakna och inte vara medveten om att Martin överhuvudtaget varit uppe och vankat eller ej. Har hört att omvända roller annars brukar vara det vanliga......... *ler*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0