Vår bil är tillbaka

Idag har vi fått tillbaka vår bil.
Jag var och hämtade den efter jobbet och den utmärkte sig verkligen på parkeringen - skitigast av alla bilar där!
Lagad och fixad var den i alla fall och det var med sorg i hjärtat som jag räckte över nycklarna till den lilla silvriga, pigga bilen med vita urtavlor till killen bakom disken. Man hinner fästa sig vid saker...... jag hann nästan inbilla mig att det var mitt eget lilla åk - to bad! :-(

Funderade ett tag på vägen hem om jag skulle skriva upp det på min spontanönskelista men landade snabbt i verkligheten och insåg att det nog inte skulle vara så realistiskt......
Nej, jag väljer att låta "en liten laptop" stå kvar på listan som nummer 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0