Vi ska äta "Karlsson"

Är ni vakna?
Sitter vid frukostbordet och har precis avslutat min frukost, väckt barnen och ska snart börja ta tag i alla rutiner som brukar göras i en rasande fart.

Försökte komma i säng i god tid  igår för att återigen vara så där pigg som jag var i måndags morse. Men även om tanken fanns där så gick det inte så bra. Fastnade med arbetsuppgifter till ganska sent och suckade bara på mig själv när jag såg vad klockan hade hunnit bli när jag kröp ner i sängen.
Vi får se om det går bättre idag.

Erik har "stora" bekymmer om vad han ska bjuda på på sitt "vuxenkalas" på söndag. Då fyller lillkillen 6 år! :-)
Nu har han i alla fall bestämt sig för Dajmtårtor! Ett stort leende sped sig i mitt ansikte när jag då insåg att jag kan kasta bort alla de där funderingarna över tårtbakande och fixande. Han vill ha de där små Dajmtårtorna man köper i affären! :-) Just nu kommer jag inte på vem som tillverkar dem men ni vet säkert vilka jag menar........ de gör alla sorters möjliga små tårtor.........

Sen vill han att vi ska äta "Karlsson"....... *skratt*

Ja..... det kan ni ju fundera över vad det är gästerna ska bli bjudna på på söndag! *ler*

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du tänker nog på Almondy dajmtårtor va? ;)

Ha en bra dag!

2009-02-25 @ 08:46:05
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Lill gubben va söt!

Gott med Daimtårtor. Men vad är Karlsson? Inte granens hund hoppas jag ;)

Inte så kul att ”ramla” in på någons blogg och se vad dom skrivit om en själv..



Men hon känner ju inte mig så jag tar inte åt mig, tänker mest på stackarn som är vän med henne..

Ha en toppen dag Pernilla 

2009-02-25 @ 09:21:09
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0