Vill inte utmana vädrets makter

Har precis pratat med Margret (Bastis uppfödare) i telefon.
Meningen var att jag och Basti skulle köra upp till dem i de småländska skogarna i morgon för att hälsa på och för att trimma Basti. Men eftersom vädrets makter ter sig som det gör och snön just nu vräker ner över de hala vägarna så kom jag och Margret överens om att det nog var bättre att skjuta upp vårt besök till ett senare tillfälle.

Detta i sin tur gör att jag kan stryka den sista punkten på min lista....... att duscha Basti! :-)


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Tack snälla!

Det blir dagarna innan Thailand :S

Så mitten av April :)

2009-02-19 @ 21:02:34
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0