Aj, mina fötter!

Hur kan man få så ont i fötterna? Det känns som om de ska sprängas och för varje steg jag tar så gör sig min hallius vallius (ja, jag vet att det inte heter riktigt så...) påmind.

Jag skulle ju "styla" lite i förmiddags och tog på mina klackastövlar och det kan jag säga er - att efter ett helt jullov när man levt i sina gy-dojjor med fotinlägg (ja, jag vet att det är kärringpoäng med fotinlägg...*suck*) då är fötterna inte längre skapta för att plötsligt sättas i klackaskor!
Efter förmiddagen kändes det som om det stack spikar in i foten för varje steg jag tog. Så jag sket i det där med att "styla" och bytte om till mina gamla hederliga gy-skor med fotinlägg igen - ååhhh, vad skönt! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0