Båda är väl blåvita?

Ja, som ni förstått så är jag inte så insatt i idrottens värld...... vet dock att Martin hejar på IFK Göteborg och att de är blåvita - ja, det är väl typ på den nivån jag befinner mig. ;-)

Vet också att min lill-kusin Johan håller på MFF. Tydligen är det en jäkla skillnad på blått och blått. Helt plötsligt heter det "himmelsblått"......

Johan ville i tidigt skede se till att Ellen tog sitt förnuft till fånga och tog MFF till sitt hjärta.
Han köpte en MFF-napp till henne när hon var liten. Hon älskade den. Det gjorde inte Martin.

En dag var den försvunnen men återfanns i tvättmaskinen! Nu gick den inte att använda mer eftersom gummit hade fördärvats....... hrmmm..... hur gick detta till?! Martin?!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag är ett FBK-fan (Färjestad, Ishockey). Jag såg också till att min lillasyster blev ett FBK-fan tidigt. Jag tror att hon kunde uttala Håkan Loobs (en gammal Färjestad-spelare)namn innan hon ens kunde säga mamma och pappa. Det gäller att dom lär sig i tid.

Kram

2009-01-19 @ 23:01:00
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena Johansson

Tanja! Du kan slå dej ihop med min gube.. Total färjestadsidiot:-) Han köpte också napp till Meja, men hon gillade inte formen på den...

2009-01-20 @ 14:37:53
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0