Dammsuga - jag?!

Sitter och tittar på Let´s Dance tillsammans med barnen och just nu är det reklampaus. Har en jättetrött kille som ligger mellan mina ben och gissar jag rätt så kommer han att slockna strax (nu menar jag alltså Erik - bara så att inga missförstånd ska uppstå ;-)  )

Sitter och funderar på vad morgondagen ska bjuda på.....
Mina uppgifter:
• långrunda med Basti
• "jula" av - allt julpynt ska ner i lådor och upp på vinden
• och nu den sista men tråkigaste punkten - DAMMSUGA!!!

Jag vet inte riktigt hur det blev min uppgift helt plötsligt?! Fast om min dammsugning kan göra så att den förbaskade TV:n kommer upp på väggen i sovrummet - ja, då kan jag väl tänka mig en engångsföreteelse... ;-) *ler*

Nu är Let´s Dance slut och Erik sover...... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0