Första rapporten

När man vaknar är det ganska skönt att känna sig utvilad och pigg..... det gjorde jag inte idag! Mitt eget fel eftersom jag inte slöt ögonen förrän vid 1-tiden i natt. Klockan ringde 06.00 :-(

Ut med hundarna, göra vid sig, packa väskan och hinna äta frukost! Hotellfrukostar är ju bland det bästa jag vet men i morse var det för tidigt så jag hade inte hunnit bli hungrig ännu - det blev en macka - här lyxar man på...*hehe*

Jag fick äran att visa Douglas och återigen måste jag kommentera min egen kondition som urusel!!!Tre varv i ringen och jag är svettig!!! Pinsamt värre!

Atlas blev bästa hanhund med CK och tvåa kom Kezo med CK (Kezo som för övrigt nog också var morgontrött eftersom han hellre ville sitta än stå...)

Bästa tik blev Astrid med CK och sedan blev det en uppgörelse mellan Atlas och Astrid där Atlas idag tog hem BIR:et och Astrid blev BIM.


Calle & Atlas        Tina & Astrid

Bastis snygge bror - Atlas!

Tanja & Kezo

Astrid


Kommentarer
Postat av: Helena

Stort grattis till Atlas och Astrid! Kommer det mer utförlig rapport?:-) Hade margret uppfödargrupp idag?

2009-01-03 @ 13:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0