Halleluja-moment

Det var nästan ett litet "Halleluja-moment" igår när jag kunde lägga mig i sängen och titta på TV (och dessutom ha datorn inom räckhåll) :-)

Jag har ofta haft som (o)vana att komma i säng väldigt sent men nu känner jag mig mycket sundare eftersom jag kommer i säng tidigare (då menar jag i gårkväll...... men det är väl ändå en bra start? *hehe*).
Att jag i verkligheten ändå inte somnar förrän efter midnatt - tja - det spelar väl inte så stor roll..... jag ligger ju i sängen *ler*

På tal om sängen...... jag tror jag avslutar mitt bloggande för ikväll och kryper ner mellan lakanen istället! :-)

Sov gott på er!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Men Pernilla, nu måste du ju vända sängen annars kommer ni att få nackspärr ;))

2009-01-13 @ 01:46:47
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Josefine

Hej!

Hoppas allt är bra med er. Jag kommer inte in på min blogg. Jag kommer inte ihåg mitt lösenord:-(.

Tänkte, äsch ingen fara, jag skickar det till mailen. Då har jag glömt lösen till mailen oxå:-(.Hoppas att det är en tillfällig "senildemens".

Här är iallafall Bozzes Blogg adress:



http://bozzeboxer.blogg.se/



(Jag har skrivit ner lösen till den bloggen ;) )



2009-01-13 @ 12:33:35
Postat av: KAMILLA

SVAR: jo, fast hon är en blandras. 50% engelsksetter och 50% gordonsetter. Roligt :)

Detsamma!

2009-01-13 @ 15:43:48
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0