Highlight nr. 2

I somras tog vi en spontan-mini-semester till Danmark och besökte Legoland. Vi hyrde en stuga och hade allt vi kunde behöva + att vi fick njuta av underbart sommarväder! :-)

Jag har för mig att jag varit i Legoland när jag var yngre men enligt min pappa så har vi aldrig varit där..... har jag bara drömt?!

Hur som helst så var det verkligen en upplevelse och en toppensemester. Jag fick t.o.m. Martin till att dricka lite vin med mig på kvällen - kryss i taket!!! Som ni förstår så tillhör det alltså inte vanligheterna att Martin dricker vin.......

Bilderna får tala för sig själva....











Kvällen när vi kom hem från Danmark "dumpade" vi barnen hos svärföräldrarna i Hässleholm och åkte sedan på inflyttningsfest i Gringelstad. Anders & Annika hade byggt ett nytt hus som nu skulle "invigas"......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0