Jag är inte lämplig som....

Det finns många yrken som jag skulle kunna tänka mig.... sen finns det också många yrken som jag inte skulle kunna tänka mig.... av olika anledningar ;-)
Det finns ju yrken som man helt klart inte är lämplig för och det måste man ju inse! Jag ska erkänna att jag inte är lämplig att jobba som kartläsare..... förvånade?! *skratt*

Ni skulle sett mig och Tina idag (eller hört - det hade nog varit minst lika kul!) när vi skulle köra några hundra meter till hotellets parkeringshus...... Jag som kartläsare och Tina som chaufför......

"- Sväng bara vänster och sen vänster och sen tjoff tjoff!"

Så lät det när jag skulle dirigera Tina in till parkeringshuset.
Tja, vad ska jag säga - lätt att vara tuff när man sitter som passagerare! *skratt*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tackar så mycket. Nu är vi på hemmaplan igen efter ytterligare en BB tur..

Ja då skulle du inte passa för det yrket jag hade innan det jag har nu jag körde taxi. Det är en fördel om man kan läsa kartan då :)



God fortsättning på det nya året...

2009-01-03 @ 11:13:13
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0