Knyck i nacken

Ikväll har jag varit på föräldrarådsmöte på Eriks dagis.
Låter stelt men det var ett mycket avslappnat och roligt möte med mycket skratt och mycket prat :-)

Erik har alltid älskat sina dagisfröknar och vi har alltid varit mycket nöjda och tacksamma över att få ha dem. De är guld värda!
Sen är det klart att det finns favoriter och Eriks absoluta favorit finns tyvärr inte kvar där utan provar på nya utmaningar men jag vet att hon är här inne och läser - du vet väl att jag menar dig Pernilla? :-) Du har en egen plats i Eriks hjärta.... :-)

Idag hade Erik trillat baklänges ner från en klätterställning.
Det låter farligare än vad det är.... Fallet var inte så högt men han fastnade med sin ena sko och blev lite halvt hängandes och det knyckte till i nacken. Han hade klagat på att han haft ont i nacken men nu i eftermiddags kände han inget.

Har funderat lite på detta...... antagligen är det ju ingenting men vad händer om han får ont eller känner av det där i nacken senare? Borde man kolla upp det bara för att få in det i journalerna eller är jag bara inne på ett löjligt resonemang nu?
Hjälp mig nu att resonera vettigt! Vad hade ni gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0