Nu är vi framme....

Jaha, då har jag kommit upp till Göteborg och sitter just nu på hotellrummet och väntar på att vi ska gå och käka något.
Att köra upp hit gick bra fast jag var ensam i bilen...... ja, ni vet ju hur mitt lokalsinne är *hrmm*
Eller bra och bra...... den här helgen blev extra dyr.... :-(  Jag hade väl hunnit sitta i bilen ca 5 minuter innan jag blev stoppad ....... av POLISEN!!! Jag brukar inte svära - inte min grej - men nu är det dags - JÄVLA HELVETE!!! 2000kr fattigare..... !!!!! Så! Nu snackar vi inte mer om det! Men resan kunde ju haft en bättre start...... :-(

I dag var det ju ganska enkelt att köra - bara att följa bilen framför - d.v.s. så länge det var Lise-lotte.
Det blev dock lite tufft när vi började närma oss målet. Mycket trafik, mörkt, ingen aning om var vi är, GPS:en tjatar om att jag ska svänga hela tiden och Tinas ord mal i bakhuvudet på mig " - Se upp för spårvagnarna!"     Shit!!! Jag ska erkänna att jag hann köra mot ett rödljus och X antal gula...... *oups* Allt för att inte tappa bort Lise-lotte och Tina.

Nu ska vi äta....

Kommentarer
Postat av: Tanja

Fy fan, då ska jag inte klaga på att denna helgen blir dyr för min räkning men visserligen har jag ju inte börjat köra än. Jag kör om 6 timmar. Vi ses i morgon bitti.

Jag längtar.

Kram Tanja

2009-01-02 @ 20:47:45
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Helena Johansson

Aj då:-( Ungefär som min Ullaredsresa:-) ingen förtjänst där inte...

Lycka till imorgon! Jag håller tummarna! (givetvis för alla Vidjoelsvovvar:-)Ser fram emot resultatet!

Kramar Helena

2009-01-02 @ 22:37:25
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0