Skridskor på Finjasjön

Jaha, nu är jullovet slut och man är tillbaka på jobbet igen. Det är bara att vänja sig vid tidiga morgnar och mörka hundrundor igen.... *suck*

Ellen & Erik har tillbringat dagen i Hässleholm med farmor & farfar.
Det är aldrig en "lugn" stund när de är där utan då ska det aktiveras och upplevas. Jag är otroligt tacksam eftersom det dövar mitt dåliga samvete en aning.....  Jag har t.ex. länge velat ta med barnen till ishallen för att öva skridskoåkning. Vi gjorde det några gånger förra våren och redan då tänkte jag att vi skulle bli bättre på att ta oss dit. Men...... hela hösten gick och inga besök i ishallen....

Det är i dessa situationer det är helt underbart att ha svärföräldrar som mer än gärna åker skridsko på Finjasjön med sina barnbarn. :-) TACK!!!

Så nu sitter det två slagna hjältar i soffan och väntar på kvällsmat! :-)

Två bilder från i fjol.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0