Sömnmedel på bussarna?

Vad är det med bussarna egentligen? De har en sövande effekt på mig och jag undrar vad det beror på. Förr i tiden somnade jag aldrig på stadsbussarna men nu hinner jag inte ens parkera ändan förrän ögonlocken börjar falla nedåt.....

I morse gick jag verkligen in för att inte somna utan spärrade upp ögonen allt vad jag kunde och började läsa Metro och lyssna på musik. Men va fasiken! Hann inte ens halvvägs förrän jag insåg att jag aldrig skulle klara det ända fram.

Likaså nu på vägen hem. Kände mig inte alls trött utan satt och planerade vad jag skulle göra nu i eftermiddag......zzzzzzz.......... *suck*!!!! Sen känner man sig som en zoombie ut i fingerspetsarna! *gäsp*

Nu kom resten av familjen hem och nu ska vi ut och åka pulka allihop! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0