Simdynans vara eller icke vara

Enligt Ellen hade det gått mycket bättre på badhuset idag - inga tårar.
De hade blivit uppdelade i två grupper och  Ellens grupp hade de fått öva bentag och armtag. Ingen simdyna.... men det var vi ju förberedda på.

Ja, alltså jag kan ju inte det där med siminlärning...... simdynans vara eller icke vara. Det kan väl ungefär jämföras med stödhjulens vara eller icke vara. På BVC lobbar de ju starkt för att man ska lära barnen utan stödhjul.
Jag lärde mig med stödhjul och även mina barn.... det har funkat bra! :-)
Jag lärde mig också att simma med simdyna..... och det funkade bra :-) ....... men finns det nya sätt som funkar bättre så ska man naturligtvis testa dem om man tror att de är de bästa för ens barn.

Hur gör ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0