Tuff morsa!

Ikväll har jag återigen haft en diskussion med Ellen om att hon vill ha en mobiltelefon.... *suck*   Att hon aldrig ger sig?! Både jag och Martin är helt överens om att hon inte har något som helst behov av en egen mobil ännu. Men vår envisa dotter håller inte med.....

Hon tar till sitt allra yttersta för att försöka övertala oss....

Ellen: "- Men mamma, typ nästan alla andra har en!"
Jag: "- Jaha, vilka då?"
Ellen: " Men mamma då!"
Jag: "- Ja... vilka?"
Ellen: "- Ja, alltså Antonia har ju en...... och Albin och Gabriel...."
Jag: "- Ojdå.... vad många!" *hrmm*
Ellen: "- Det är faktiskt fler som har!"
Jag: "- Ja, kul för dem då!"
Ellen: *suck*

Tuff morsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0