Paket från Korea

På väg för att hämta barnen på dagis/fritids så körde jag inom rätt postkontor och hämtade ut mitt paket. Det var (som jag trodde) från Korea. Det är Hee Sun (min "buddy") som skickat en överraskning till mig. :-)














Små "minipinnar" till Ellen & Erik :-)

Martin och jag fick kexpaket och barnen fick bestick.
Ellen blev överlycklig - kanske inte så mycket över pinnarna men desto mer över fodralet de låg i.

"- Ååhh! Jag som alltid önskat mig ett pennskrin!"

Ööhh.... va?! Sen när då?!
Nu var det ju iofs inget pennskrin men det visade sig att det kan fylla flera funktioner så numera är det fyllt med pennor och suddgummin....

Erik blev också jätteglad - fast över skeden.

"- Jag som alltid velat ha en "finsked"!

Ööhh.... va?! Sen när då?!
Han invigde den genast genom att äta yoghurt med den.....

:-)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Mamma jag tyckte faktiskt mer om innehållet mer än det som det låg i.

:)

2009-01-15 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0