Barnen på överraskningsutflykt

Började läsa en ny bok igår och kunde inte sluta. Det tillhör verkligen inte vanligheterna och jag var själv lite förvånad över att jag inte kände mig sömnig när jag låg i sängen med pannlampan och boken i högsta hugg. När klockan blev 03.30 tvingade jag mig själv att släcka pannlampan och somnade efter en stund.

Ellen och Erik har nu blivit hämtade av pappa & Ingrid och ska tillsammans med dem och Boje & Herman ägna dagen på Tosselilla. De har inte vetat om vart de skulle - bara att de skulle packa ner badkläder - och även när de satt fastspända i bilarna visste de inte vilket slutmålet var.
De gissade på en utflykt till skogen med tillhörande sjö, Väbadet, Åhusstranden m.m.
Erik var aningen skeptisk en kort stund här i morse.

"- Mamma, om vi ska ha simlektioner hela dagen, då vet jag inte riktigt om jag vill följa med." *skratt*

Nja....några simlektioner lär det nog inte bli *ler*

Martin och jag har planerat att ta en tur ner mot Kivik och bara njuta av en ledig dag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0