Frulle hos Jossan

Vaknade en stund efter 9 i morse och låg kvar i sängen och diskuterade hur dags det var vi skulle vara hos Jossan för att äta frukost/brunch.
Jag var helt övertygad om att det var kl. 13.00 (fast i efterhand låter det ju konstigt med frukost då). Martin var helt säker på att det var tidigare.

Eftersom man kan se deras hus från vårt sovrumsfönster så kastade jag ett öga ditåt när jag drog upp rullgardinen - och vad får jag se.... jo, Jossan håller på att greja och dona ute på altanen! OK, det var nog tidigare än 13.00!
Ringde dit för att kolla och det visade sig att vi skulle dit redan kl. 10.00. Eehhh.... det var bara att ta på sig kläder och knalla dit. Det fick bli frukost för familjen Olofsson där.

Majoriteten av tjejgänget var där.....Maria och Mattias var där..... Linda,Henna och Felicia var där......Lotta, Danne, Annie och Isac var där.... och så vi och Jossan då förstår! :-)
Saknade Magda och Ola men vi får försöka träffas snart ändå.

Tack för frullen, Jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0