Husarbete

Idag har det varit en riktigt varm och solig sommardag och jag hade små planer på att åka ner till stranden....men så blev det inte.
Jag körde ut till Alfred för att donera lite sand till hans sandlåda. Lillgrabben hade ju knappt så att han kunde gräva *ler* Nu blev den lilla sandlådan nästan överfull. Vi hann med att äta glass med blåbär innan vi körde hem igen. *mums*

Vad har jag mer gjort idag? Jo, målat runt fönster och fortsatt att skyffla undan jord. En liten paus hann vi med och tog bilen för att köra till Skanska och kolla deras utbud och priser på sten. Jag tror nu att vi hittat den sorten och storleken vi vill ha. Nu är det bara att bestämma kantstenen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är lite orolig för dig, det är inte likt dig att engagera dig i husarbete, vad har hänt? Mår du bra? ;-)

2009-07-17 @ 23:58:53
Postat av: Pilla

Hahaha.... :)

Ja, jag vet inte heller vad som flugit i mig?! Det här kan inte vara sunt ;)

2009-07-18 @ 09:19:24
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0