Inte min typ av humor

OK....jag har visserligen en särskild sorts humor - tråkig och torr enligt vissa - men jäkligt rolig enligt mig :-)
Råkade hamna framför TV:n och började glo på ett program på MTV som hettte Dirty ....någonting......
Hallå?! Det där är definitivt INTE min typ av humor! Att sätta häftklamrar i pungen, sätta sig med bar rumpa på en massa värmeljus, att stå bakom en boxboll och få ansiktet inslaget osv osv.
Kan någon förklara varför man utsätter sig själv för sådana idiotiskt korkade dumma saker?! Sen blir det ju till en grej...att göra ännu mer/värre än den andra osv.
Jag mår bara dåligt av sådant där det går ut på att göra saker/utmaningar som gör ont eller skadar en.
Men det är klart......ju mer de gjort desto fler hjärnceller har väl trillat bort så de fattar väl inte bättre!
Min slutsats! :-)

Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

Dirty sanchez!!! Då har vi inte samma humor du och jag:-) Jag är väl lite av en sado kanske...Visst kan jag tycka att det är fruktansvärda saker de gör men när de brister ut i asgarv kan jag inte hålla mej!! Sen att de är så "loja" gör ju saken ännu roligare! My kind of humor!:-)

2009-07-03 @ 08:50:03
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0