Klippning

Idag har jag klipptid (fick ett ryck igår och gick in och bokade en tid). Är så trött på mitt halvlånga hår och saknar min kortklippta frisyr. Tyvärr hade Frida (min frisör) semester den här veckan så det fick bli en annan den här gången (dock på samma salong). Att vänta till nästa vecka hade ju iofs varit ett alternativ men ni vet ju hur jag är när jag fått för mig något.......då väntas det inte! ;-)

Sen ska jag ut och hälsa på lilla Wilda en liten stund. Tänkte att det var dags för moster Pilla att ta sig ett litet snack med sin systerdotter om att hon inte kan hålla på att somna hela tiden när hon äter. *skratt*
Undrar om hon lyssnar på mig? *ler*

Kommentarer
Postat av: Tanja

Att vänta går fetbort. Vi är lika där också. Har man fått för sig något så ska det ske direkt.

Var är fotot på resultatet? Tror du att jag ska vänta tills vi ses i Ronneby eller?

Kram

2009-07-22 @ 10:54:07
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Hahaha....jag visste väl att du var likadan Tanja! :)

Nä, vänta är ju värdelöst! Helst ska det ske direkt!



Svårt att visa resultatet eftersom jag inte har klippt mig ännu. Vill du ha ett före- och efterkort? ;)



Förresten är det fler som behöver klippas eftersom det vankas utställning - snart!!! Vet inte riktigt när den fyrbente ska få sin tid med saxen.....

2009-07-22 @ 11:13:48
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Tanja

Jag har trimmat Kezo nu i veckan men som vanligt kom jag på att det är ju inte han som ska ställas utan Douglas. Fast han var ju på utställning för inte så länge sedan så förhoppningsvis håller hans förra trimmning ett tag till. Jag får nog kolla över honom bara. Han har ju en päls som påminner om mitt hår, växer som ogräs.

Jag läste bara att du skulle klippa dig idag och när jag läste det tog jag förgivet att du skrivit det igår. Sorry för det. Men du vet ju nu hur otålig jag är :-) Jag torkar ju upp spilld mjölk innan jag ens har spillt.

Kram

2009-07-23 @ 01:31:30
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0