Punktering

Hrmmm....tycker att det ena bakdäcket ser aningen konstigt ut ju mer jag tittar på det. Går runt bilen och försöker jämföra. Tillbaka igen till det första däcket....jo, men visst är det väl lite mindre luft i det däcket...eller?
Tänker att jag måste komma ihåg att säga det till Martin - men - det gör jag ju inte *suck*

Ikväll efter middagen - precis i den vevan han ska köra iväg och såga brädor och är klar och redo för att ge sig av....DÅ kommer jag ihåg det!

"- Ööhh.....jag tror det är något konstigt med det ena bakdäcket."
"- Vad menar du?" (man kan både se och höra hans skeptiska inställning)
"- Ja, alltså det verkar vara lite mindre luft i det ena däcket."

Ibland är min man snabb - riktigt snabb! Han far upp från stolen som han sitter på och är på väg ut genom ytterdörren.

Visst var det punktering.....och det saknades inte bara LITE luft...utan ganska mycket om man ska vara ärlig :-S
Så.....nu fick Martin lite extra att göra innan han ska iväg och såga brädor.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0