Rastlösheten attackerar mig!

Rastlösheten hänger över mig så fort det blir en stund över.
Även idag har barnen varit upptagna med kompisar, Martin har målat fönster och jag....ja, jag har nog mest gått som en svans efter Martin och försökt hitta på något att sysselsätta mig med (och då menar jag INTE vardagssysslor *tvi*).
Till slut blev nog Martin trött på mig för det var då han tyckte att jag skulle ta bilen och köra in till stan eller någon annanstans *hrrmmm*.
Kom på att jag kunde köra hem till Lotta & Ola och gosa lite med Wilda. :-) Sagt och gjort - hur mysigt som helst att sitta där och hålla den lilla dockan.
När hon ätit så körde vi ner till Åhus och köpte glass. Anders, Annika och Alfred kom också dit. Konstaterade att Åhus invaderats av nyckelpigor - vart man sig än vände så fanns det nyckelpigor!

Väl hemma igen så hade Martin middagen klar - grillade revben och nypotatis :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0