Segerhuva = rikedom?

Idag diskuterade Ellen & Erik vilka olika typer av bilar de skulle ha när de blev stora. I den här diskussionen låg fokus mest på om det skulle vara en automatare eller ej. Ellen har bestämt sig för att köra automatare när hon blir stor :-)

Erik han funderar...... sen säger han:

"- Jag ska ha en av varje!"

"- Men det kostar ganska mycket att ha två bilar, Erik." säger jag.

"- Ja men jag ska ändå bli rik. Jag föddes ju med bubblan på huvudet!"

*hahahaha....... hahahaha.....* :-)

Alltså...han är ju bara för go! :-)
Erik föddes med segerhuva och tydligen finns det en skröna om att den som föds med segerhuva kommer att bli rik senare i sitt liv.
:-) tja, det återstår ju bara att se.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0