Skorunda

Skor, skor, skor.......
I dag bestämde jag mig för att ta tjuren vid hornen och påbörja sökandet efter skor som barnen ska ha på bröllopet på lördag.
Kryss i taket men Ellen hittade direkt ett par som hon fastnade för och som jag snabbt betalade innan hon hann ändra sig ;-)
Erik var mindre intresserad av att prova skor och tyckte nog mest det var ett onödigt ont. Han provade ett par och tyckte att vi kunde ta dem så att vi blev klara någongång. Nja.....jag avvaktar med hans skor och ser vad de andra affärerna erbjuder. Svårt att köpa "finskor" till små pojkar. Dessutom används de ju inte så ofta.

Efter vår sko-runda åkte vi inom pappa & Ingrid. Barnen fick glass och njöt på altantrappan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0