Klänning

Efter min förmiddagsrunda med Basti (då vi faktiskt lyckades undvika alla regndroppar) så blev det en snabbdusch och sedan hämtade Malin upp mig för att sedan köra in till stan. I dag vankades lyxlunch på stan med Jessica, Malin och Sofie! :-)
Vi skulle dricka lite vin och bara njuta av att kunna sitta ute och äta något gott! Nu snackar vi vardagslyx!

Efter vår två-timmars-lunch så blev det en liten runda på stan för min del. Jag hittade både skor och strumpor till Erik (till lördag) och hittade faktiskt också en klänning till mig som jag varit på jakt efter ett tag.
Första gången jag såg den var när lilla Alice hade den på sig i ministorlek - hur söt som helst! Redan då önskade man att den fanns till vuxna också. Provade den faktiskt för några veckor sedan men var då lite tveksam så jag köpte den aldrig. Ångrade mig såklart men då var den borta.... :-(

Idag hängde den där och det tog jag som ett tecken! :-) Den fick följa med hem och sen bar det av hem till Ingrid ikväll för att se om hon kunde göra några underverk med den.
"Problemet" är att det är storlek 170cl :-S och .... ja, jag vet inte riktigt....men tyget är nog inte riktigt avsett för att fylla ut två bröst.....! *hrmm*
Är man verkligen så platt när man är 14+ ?
Var jag plattbröstad innan så var det ingenting mot vad jag blev när jag fick på mig klänningen......det var därför jag varit tveksam tidigare. Jag ville sy in den en aning så att man faktiskt kunde skymta att det fanns något därunder och det hjälpte Ingrid mig med.
Lite....men absolut tillräckligt :-) Tusen tack, Ingrid! :-)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser fram emot att se dig i den!

2009-07-20 @ 21:12:15
Postat av: Tanja

Hur kan du bara visa klänningen på galge. På med den. Den är urtjusig. Men hur tusan får du den på dig. Jag minns inte ens den dagen jag kunde ha barnstorlekar :-)

Kram

2009-07-21 @ 10:51:29
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0