God morgon!

Inte helt fe att börja dagen med sovmorgon :-)
Börjar inte jobba förrän 11.00 och det känns riktigt lyxigt!

Vi hade en kanondag i Malmö igår och allt var perfekt! Att det dessutom var strålande sol och härligt väder gjorde ju inte saken sämre.... ;-)

När det gäller mitt glasögonbyte har jag tänkt om helt. När jag gick och la mig i förrgår så var jag helt säker på att det skulle bli nya bågar (se bild i tidigare inlägg) men när jag vaknade hade jag bestämt mig - inga nya bågar!
Kändes som ett lite väl förhastat beslut  och därför ska jag in där idag igen och kolla vidare. Jag är dock lite inne på att behålla mina bågar (som jag har nu) ett tag till och bara byta glasen (eftersom synen hade försämrats). Däremot är jag sugen på att köpa solglasögon med styrka. Vi får väl se.......

Igår hade Ellens klass grillkväll i Bockeboda och det blev ju Martin som fick ta det lasset. På schemat idag står picknick i Tivoliparken med mina kollegor för att lyssna på bröderna Rongedal och Kevin Borg. Åker jag dit tar jag med mig Ellen som dejt :-)    Idag blir det vädret som får avgöra om jag åker eller ej - inte så kul att sitta där flera timmar om det regnar eller är kallt.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!

Eftersom jag är en sån person som gillar att jäklas lite grann så där ibland hoppas jag du får en underbar morgon nu innan du ska iväg och jobba. Jag själv är ju ledig idag och har problem med att bestämma mig för hur jag ska spendera dagen. Solen skiner så att lägga mig ute i trädgården på en filt hade kanske inte varit så tokigt :-)

Detta får jag väl i nacken sen när du går på sommarlov :-(

Kram

2009-06-04 @ 08:55:54
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Pilla

Ja, det märks ju att vi är likadana.....

Du kan ju redan nu förbereda dig hur det kommer att låta om exakt 1½ vecka då mitt SOMMARLOV börjar! :)

hahahaha.....

2009-06-04 @ 20:35:25
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0