Grundlurade?! *hahaha*

Idag var det skolavslutning.......åh, underbart med sommarlov!!! :-)
2 dagar kvar (utan elever) och sen är det "på riktigt".

Fick blommor av eleverna och bl.a. rosor. En flicka gav mig en långstjälkad ros och direkt böjer jag mig fram och luktar på den.....

"- Alltså, Pernilla.....det är en låtsasros!"

*oups* och *hehe*

När jag kommer hem visar jag rosen för Ellen. Vad tror ni att hon gör? Hahaha...jo, precis samma sak som jag - böjer sig fram och luktar på den! Hon går på det precis som jag gjorde! :-)   (skadeglädje? Oh ja!!!)

När jag och barnen kommer hem från Kvantum kommer Martin och möter mig med skamsen blick......

"Eeehhh...., jag har råkat fördärva din ros!"

Hahahaha..... detta är verkligen skitkul!!! Han har då kommit hem och upptäckt rosen som ligger på bordet. Han tänker att den måste komma i vatten direkt och att jag nog bara glömt den. Han tar en kniv och ska göra en ny snittyta......och hinner skära igenom och karva rejält så att plaststjälken fördärvas.... hahahaha :-)




Kommentarer
Postat av: Tanja

Ni tillhör ju samma familj så vad kan man vänta sig :-) Men det var jäkligt kul

2009-06-13 @ 00:12:54
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0