Tandläkarbesök

Skulle till tandläkaren i morse och tog ett extra varv med tandborsten i morse......inte för att jag egentligen tror att det skulle hjälpa....men ändå ;-)

Visade sig att det var 4 år sedan jag var där senast och jag fick samma råd nu som då.....använd tandtråd varje dag och gärna även skölja med flour. Mhmmm......
Vi får väl se hur länge det varar........

Sen råkade jag påpeka att den ena visdomstanden gjorde sig påmind då och då men att det inte var något besvär.......jag vet inte riktigt varför jag sa det överhuvudtaget....kanske bara för att informera helt enkelt?
Naturligtvis började hon då granska detta och konstaterade att den faktiskt brutit fram lite på ett ställe och låg helt fel och tryckte på kindtanden.
"- Så kan du inte ha det. Det kan bli inflammation och bli stora bekymmer!"

Vips så är man inbokad på operation - som det tydligen heter - och ska dit efter sommaren. Aahhhhh!!!

Kommentarer
Postat av: Tanja

Varför berättar du sånt för en tandläkare? Det skiner i ögonen på dom när dom får plåga en mer. Jag är den typen som skulle väntat tills det gör så jäkla ont att jag måste gå. Dom är ju inte säkra på att det kommer att bli inflammation? Man kan ha tur.

Kram

2009-06-10 @ 09:37:08
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0