Träningsvärk

Jag en sådan FRUKTANSVÄRD träningsvärk i mina armar.
Tydligen en muskel som heter Triceps - eller nåt..... En sak är i alla fall säker....den har varit obefintlig hos mig tidigare för nu har den definitivt väckts till liv .....med råge!!! Jäklar vad ont jag har!
Att ta på sig säkerhetsbältet i bilen är en plåga...det är tvåhandsfattning som gäller och jag drar för kung och fosterland för att få bältet dit det ska *suck*

Pinsamt att erkänna att man är så otränad?! Tja, det var väl ingen direkt nyhet för er så - why not?

Var kommer då detta från? Jo....4-hjulingarna! Tyngden framåt på armarna resulterade dessa ömma kroppsdelar idag *buhuu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0