Fotbollsmatch

SOMMARLOV!!!! Många härliga lediga veckor framför mig - underbart! :-)

I går var sista arbetsdagen och det "firade" jag med att på kvällen spela fotbollsmatch mot Eriks fotbollslag. De var som små envisa knott överallt vart man sig än vände. Man blev liksom aldrig av med dem!
Jag lyckades med bravaden att knocka en unge så att han gråtande fick lämna planen *oups*....fast iofs lyckades Jossan sparka en fotboll på samma unge så att han även då fick lämna planen med stora krokodiltårar. Det gick vilt till.... ;-)

Nästa gång vi ska spela så kommer jag dock protestera om jag tvingas ha på mig sopsäck igen (det var årets matchdräkt tilsammans med ett svärd). Jag svettades som en gris men det var kanske effektivt med tanke på den önskade viktnedgången nu inför beach -09  ;-)

När matchen var slut lämnade jag planen med en stukad fot och jag såg tydligt igår att den var svullen. Martin däremot tycker att man måste anstränga sig om man ska kunna se att den är svullen......ha....dumheter!!!! Klart som korvspad att den är svullen - det kan ju vem som helst se!!!!

Resultatet? Förlust med 3-5.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0