Aloe Propolis Creme

När jag får för mig något då sätter det sig liksom på hjärnan och jag kan inte få bort det.
Sedan i lördags då jag testade en särkild Aloe Vera creme så har jag varit fullkomligt inställd på att köpa en sådan. Frågan var bara var jag skulle få tag på den. Ångrade att jag inte köpte den i Malmö......

Av en slump visade det sig att det fanns en återförsäljare här i närheten där jag bor. Ringde direkt och det visade sig att hon hade produkterna hemma så det var bara att åka dit och handla direkt i dörren :-)

Den är precis så mjuk och skön som jag upplevde i lördags. Tänk er smörkräm....... ja, alltså inte riktigt så fet men själva konsistensen! :-)
Fet är den väl - men på ett bra sätt. Innehåller inget vatten och går snabbt in i huden. Gillar den jättemycket!
Ellen som har haft väldigt torra och nariga händer har smorts in med cremen och hon älskar den redan. Det bästa, tyckte hon, var att slippa det där kladdiga lagret som lägger sig ovanpå huden innan den gått in.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hej,

Vilken mysig blogg, jag lägger till dig på bloglovin.

Om du vill, gör detsamma, annars kan du ju bara titta in min blogg!

Kram!

2009-03-25 @ 20:14:59
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

Hej!

Läs min blogg, jag skriver om:



Mode

Skönhet

Smink

Tips i alla former

Diskuterar ämnen

From måndag ska jag ha HOROSKOP varje vecka!



Lägg till på bloglovin så du kan läsa min dagliga intressanta uppdateringar!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-25 @ 20:28:41
Postat av: Tanja

Hejsan!

Men kära vän.....Det är samma företag som jag rekommenderade till dig tidigare. Jag gav dig en länk till en webshop. Men nu har du ju hittat en i närheten som säljer varorna. Jag vet inte om du minns men du fick ett läpp balm av mig i lördags. Det kan du köpa av samma säljare. Jag säger bara "Forever living". Ett super märke.

Kram

2009-03-26 @ 00:00:18
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0