Barnkalas på Andy's lekland

Barnkalas på Andy's lekland. Behöver man säga mer?! Det är ett säkert kort och ett lyckat koncept.
Optimistisk som man är så packade jag ner både dator och jobbgrejer för att jag i min fantasi förställt mig att jag skulle sitta där tillbakalutad i en soffa med en latte medan barnen roade sig själva......... haha - dream on, Pilla!

Väskan stod fortfarande ouppackad när det var dags att åka därifrån och jag undrade var tiden tagit vägen. Själv hade jag sprungit upp och ner i trappan och åkt alla sorters rutschkanor och gått i olika labyrinter. Skitkul! :-)
Martin däremot satt avslappnad med en gigantisk kopp kaffe och läste Aftonbladet.......

Erik var mycket nöjd efter förmiddagen och det var väl tur att vi nu äntligen har haft alla hans kalas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0