Heldag med Erik

På måndag är jag ledig (har tagit ut lite komp) och då ska jag och Erik ha en heldag tillsammans :-)
Det började med att jag skulle boka en läkartid till honom hos en speciell barnläkare som vi haft tidigare och som kollat hans allergi. Nu har ju hans allergi förvärrats och medicinen han har hjälper inte så mycket så vi får dit och diskutera vad nästa steg blir.

Eftersom det är svårt att få tid hos honom så är man glad om man lyckas hitta en ledig stund hos honom. Det fanns alltså en tid på måndag förmiddag och självklart tog vi den direkt!
När jag ändå var ledig så passade jag på att boka in lite annat också...... klippning av Erik (vilket han inte tycker är jättekul precis) men jag lockade med ett besök på BR efteråt och då blev det genast glada miner :-)
Sen ska Ellen ha utvecklingssamtal på eftermiddagen och däremellan ska Erik och jag ha hunnit äta lunch på Mc Donalds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0