Hönsig?

Sitter och tittar på Beck och Martin har ännu inte somnat :-) Kryss i taket!
Kvällens film handlar lite om hur lätt det kan vara för tonåringar att hamna i fel umgänge och råka ut för tråkigheter. Så lätt hänt egentligen!
Jag kan ibland få lätt ångest över att veta att Ellen snart är i den åldern och vad som då kan hända. Även om man tror och hoppas att man gett sina barn en stabil och trygg grund att stå på så är det inte alltid bara ens egna barn som påverkar hur det ska bli. Omgivningen. Den och de som rör sig där påverkar.

Man kan ibland säga lite skämtsamt att "- ja, det ska aldrig mina barn få göra" men skämt och skämt...... hellre har jag ett helt gäng ungdomar hängandes här hemma än att mina barn ska vara ute och "ränna" om kvällarna.
Återstår bara att se hur det blir......
Är man hönsig nu....?


Kommentarer
Postat av: Josefine

Håller absolut med dig!Och jag funderar oxå redan mycket på det här. Har dem oxå gärna här hemma istället för att de är ute och ränner.....

2009-03-16 @ 08:28:51
URL: http://bozzeboxer.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad betyder ränna?

2009-03-16 @ 17:12:38
Postat av: Pernilla

Hahaha..... :)

2009-03-16 @ 20:14:00
URL: http://pillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0