Kvällen

Började känna mig lite halvkass jag också och försökte tänka Lottas mantra........ "- Du känner efter för mycket!"....... Men jag kunde inte blii av med det så jag la mig en kort stund för att vila. Barnen var superduktiga och hjälpte varandra att göra vid sig. Ellen borstade Eriks tänder och jag kunde höra Erik inne från toaletten:

"- Gör det så snabbt som mamma!"
:-) *skratt*

Sedan ville Erik naturligtvis spela en sista match med sitt nya fotbollsspel men Ellen - den lilla ängeln - tog Erik och sa att de kunde göra det så att jag fick vila.... :-)  PUSS på dig Ellen!

Erik kröp in till mig och somnade och där låg jag i en timme för när jag vaknade var klockan mycket mer än när jag lagt mig för att vila....... *ler*

Kände mig bättre och gick ner för att fixa och plocka undan det värsta. Gick ut med Basti (som har fått stå tillbaka rejält idag....) och när jag kom tillbaka såg jag Ellen genom köksfönstret där hon stod och skrev något på en lapp.... hon var ledsen.
Gick in och läste lappen.....
"- Var har du varit? Jag är i soffan."

Prinsessan hade vaknat och börjat leta efter mig och inte tänkt på att jag var ute med Basti........ pluttan!

Tidigt? jag vet.... men jag tror på att sömn kan göra under! ;-)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0