Tappade shopping-lusten

Åkte in till stan för att shoppa men hade glömt att det var Långlördag och att alla andra människor också kommit på samma briljanta idé -  att shoppa!
Blir bara irriterad av så mycket folk, långa köer och trängsel överallt.
Det var med raska steg som jag tog mig ut och in från affärerna med Ellen i släptåg. Vi uträttade de ärenden som var prio 1 och jag hann överväga under en bråkdels sekund om jag skulle shoppa något annat också - ni vet, lite vardagslyx-shopping ;-) Men beslutade ganska snabbt att det faktiskt inte var värt det. Tappade all shoppinglust och det säger ganska mycket när det gäller mig! ;-)
Tänker ta igen det en annan dag - var så säkra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0