Tjejfika i morgon

Imorgon är det min tur att ha tjejfika här hemma med Jessica, Sofie och Malin. Om någon av dem läser här nu så vill jag bara berätta att fikan som erbjuds hemma hos mig imorgon kommer inte ens att vara i närheten av förra veckans hemma hos Malin. Där var det rena rama smörgåsbordet  och man kunde inte göra annat än att njuta! :-)

Ligger här i soffan och sneglar på hur stökigt här är och funderar på när jag ska hinna röja det värsta. Inser att jag är alldeles för trött för det ikväll och imorgon kommer jag inte att hinna. Så....sorry girls.... men ni får helt enkelt ta det som det är här hemma med lite skit i hörnen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Då känner jag och mina barn oss som hemma...

Ses snart!

2009-03-27 @ 11:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0