Jobbet = huvudvärk

Har suttit här nu en stund och funderat och läst igenom de senaste inläggen...... känner att de inte blir riktigt som jag vill..... det är MYCKET på jobbet just nu och jag tror att jag kan härleda en stor del av min huvudvärk till den källan. Tyvärr.

Detta ska inte vara ett forum för jobbprat eller för att spy av sig över saker som frustrerar mig (det får Martin istället ;-)   ) men ibland känner jag att jag fått nog. Det tar för mycket kraft och energi och det kan inte vara meningen och vara värt det. Att det påverkar mina egna barn så mycket gör mig bara ännu mer ledsen. Visst aktiverar jag dem med olika saker och håller masken men till vilket pris? Jo, efter nattningen så däckar jag.....

Bloggandet den senaste tiden har inte heller fått det utrymme som jag vill att det ska få. Detta har varit min ventil hittills. Min återhämtning och avkoppling. Men när det inte finns så mycket annat i mina tankar än jobb.... ja, då blir det tomt i skallen när man ska skriva inlägg.

Dags för nya vyer kanske?

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Men i morgon blir det fotokurs, det kommer att pigga upp dig!

Sen är det fotoutställning i Hässleholm i helgen, Naturfotofestivalen, missa inte detta.

Själv är jag ju i England då, lite otur att detta krockar............

2009-03-04 @ 18:07:12
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Tanja

Jag förstår precis hur du känner det. Kolla in mina inlägg på sista tiden. Visserligen tampas jag fortfarande med min jäkla depression men fantasin ligger inte på topp om vad jag ska skriva.

Kram

2009-03-04 @ 19:07:15
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: M

Go on Girl!

Det finns jobb som GER energi - sök dig vidare innan det är för sent och de personliga konsekvenserna bli större!

)= STÖDKRAM VÄNNEN =(

2009-03-04 @ 20:23:22
Postat av: Maria

Glöm inte att det inte är någon som kommer att tacka dig för att du sliter som du gör nu... Man ska NJUTA av livet!

2009-03-05 @ 19:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0