Varning för 80-tals fester!!!

Akta er för 80-tals fester! De kan bli "farliga"!
Roliga? - Oh, ja......men kanske inte lika roliga dagen efter!
Man dras lätt med i 80-tals stuket när man äter typisk 80-tals mat..... dricker den där typiska 80-tals drickan.... lyssnar på den härliga 80-tals musiken och dessutom är klädd i 80-tals kläder.

Denna söndag har jag alltså mestadels tillbringat i sängen. Martin har flängt runt här hemma och städat, handlat och lagat mat eftersom vi hade bestämt att Erik skulle ha sitt 6-års kalas idag.... *suck*
I förmiddags plingade mobilen och det var Tina som ville ta en hundrunda. Det fanns inte ens på min karta! Men hon och Martin hade nog kuckilurat ihop något eftersom båda två var väldigt envisa om att frisk luft skulle göra susen.
Martin mer eller mindre knuffade ut mig genom ytterdörren - och där stod jag blek som en fis - med regnbyxor, koppel och en vattenflaska i famnen.

Ni vill inte veta vad jag gjorde i skogen......... men SEN blev det bättre! :-)
Väl hemma efter en låååång runda med Tina och Mia så blev det sängen igen några timmar. Martin sa att jag hade en uppgift att göra inför kvällen - dammsuga.
Nu i efterhand undrar jag om det bara var ett knep att få upp mig. Här var inte så skitigt och dammsugaren hade mycket väl kunnat få vila tills imorgon.

Bjuder på några bilder........












Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är ju skitsnygg!! Tycker du ska köra 80-tals stuket lite oftare...

Kram =)

2009-03-09 @ 08:23:18
Postat av: Josefine

Hihi, ja jag vet hur man kan må efter en 80-tals fest;). Var ju själva på en för något år sedan....men kul är det. :D

2009-03-09 @ 10:15:54
Postat av: Helen

Hej Pilla!! Vilka fina bilder..kan du inte skicka ut resten till mig på bufen? [email protected]

Vilken rolig fest det blev...hel galet.

2009-03-09 @ 18:39:19
Postat av: Maria Ekdahl

Shit vad kul med 80 tals fest, det skulle jag också vilja gå på. Var var ni? och vad var det för mat, kommer knappt ihåg vad man käkade då. Måste nästan ordna en 80 tals fest... give me details

2009-03-09 @ 19:10:21
Postat av: Helen

hej hej!! misstänker att du inte har haft tid och skicka bilderna..vet ju sj att man är rätt upptagen som lärare ;) haha...trevlig Helg! kram Helen

2009-03-12 @ 22:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0