Framsteg

Efter jobbet promenerade jag hem till Jessica - dags för fika :-)
Sofie och Malin slöt också upp och vi hann "prata av oss" innan Martin kom och hämtade mig någon timme senare. Han skulle vidare ut till Ola för att "slå i sista spiken" på trappan de började bygga förra helgen. Nu är den färdig och redo att invigas imorgon på hans kalas.

Själv åkte jag ut med Tina på A3 för att ta en fredagsrunda med hundarna. Vågar knappt säga det men det går bättre och bättre med hundarna varje gång. Idag hade vi dem t.o.m. lösa tillsammans. Tidigare har vi varvat mellan Basti och Mac när de varit lösa. Miller har fått springa lös hela tiden och naturligtvis tyckt det varit toppen! *ler*
Idag testade vi alltså eftersom vi märkte att båda var väldigt avslappnade och lugna. Det funkade bra och det bådar gott inför framtiden. Sjävklart kan det bli bakslag men man måste ju glädjas åt de små stegen. :-)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag är glad för din skull att det går så bra med Basti. Jsg tog med Kezo i bilen idag när jag skulle handla. när vi kom hem var han hur glad som helst tills han såg Douglas. Douglas känner ju honom så han kastade sig på rygg direkt och Kezo bara blängde på honom. 5 min senare var det lugnt igen. Undrar om det var för att dom fick vars en tjurpenis som helggodis?

Kram

2009-05-16 @ 00:31:35
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0