Gårdagen

God morgon!
Även idag är jag uppe med tuppen och snart redo för att ta mig till Hässleholsgården och hundutställningen.
Igår fick jag se och upptäcka nya hundraser som jag från början inte hade en aning om hur de såg ut. Kul att man alltid lär sig något nytt :-)
Det var en jättetrevlig dag och hör och häpna men jag lyckades t.o.m. skriva kritiklappar för en DANSK domare - jag som fattar noll danska!!! Men det gick ganska bra och man får ju helt enkelt fråga när man inte fattar.
Trevliga handledare och mysig stämning.....
Nu har jag alltså gjort/klarat mina två elevtjänstgöringar och ska alltså egentligen gå vidare och göra aspiranttjänstgöringar fr.o.m. idag men jag har "lyckats" fixa så att jag kan göra fler elevtjänstgöringar eftersom jag tycker det känns aningen pirrigt att helt plötsligt få så mycket ansvar och förväntningar på sig när man inte tycker att man har tillräckligt mycket kött på benen. Fegis? Hrmmm...ja, det kan man kanske kalla mig men varför brådska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0