Idag trädgårdsdag

Idag trädgårdsdag.
Imorgon husdag.
I övermorgon städdag.

Idag har vi klippt fram vår gräsmatta. Det har mer sett ut som en äng - ni vet med halvhögt gräs och ogräs blandat om vartannat. Men nu ser det faktiskt ut som en ganska vanlig trädgård! :-)
James har varit effektiv och kantskurit rabatter, rensat, planterat m.m. Själv har jag försökt räkna in alla barn vi haft hemma hos oss. Trodde vi var uppe i 5 stycken men upptäckte efter ett tag att det nog var 6 stycken...... *oups*
De är i alla fall självgående och kräver inte så mycket tillsyn eller underhållning.

I eftermiddags var jag ute och hämtade Alfred. Annika & Anders skulle tapetsera och behövde lite egentid till det. Ska dock erkänna att jag inte behövde anstränga mig så mycket för att roa och underhålla honom med tanke på att han hade en egen personlig barnvakt....Ellen! Hon var verkligen en stjärna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0