Min eftermiddag

Sista simskoleveckan...och jag måste erkänna att det faktiskt känns aningen vemodigt även om jag klagat på stressen som det medfört. Snacka om att man anpassar sig! Man hittar rutiner till allt - så även det här. Smídigt är väl till att överdriva....men helt OK kan jag ändå säga att det nu är.

Det har varit otroligt kul att få följa utvecklingen med vattenvana och simframgångar. Idag simmade de på djupt vatten och Ellen fixade det utan problem! :-)   Det är ju så man får tårar i ögonen blandat med "ståpäls" ;-) *stolt*
Erik kämpade och tog sig fram han också....kanske inte med lika rena bentag...men helt klart OK.
Nu skulle man ju vilja att det fortsatte lika länge till och inte att det skulle vara avslutning på torsdag.

Utan dig Annika så hade Ellen & Erik aldrig varit där de är just nu i sina simkunskaper och vattenvana eftersom det var du som gav oss en spark i baken så att vi tog tag i detta - TACK!!!

Efter simskolan var det kattatvätt och sedan iväg till Eriks fotbollsträning. Direkt efter fotbollsträningen dumpades barnen hemma där Martin nu tog emot dem och jag traskade vidare till ett informationsmöte på Öllsjöskolan som skulle handla om skolflytten. En timme satt jag där och lyssnade och antecknade och nu är jag alltså hemma och väntar på att James ska komma hem med hämtmaten..... är ju sååååå hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0