Min tisdag

Nu börjar man bli van vid dessa intensiva tisdagar.
Har hämtat barnen och varit ute med Basti. Ska strax packa in oss i bilen och fara vidare in till simskolan. Därefter blir det "kattatvätt" (fast med tvål idag eftersom barnen fått röda utslag på kroppen av kloret när de inte duschat sig så noga och går med det i några timmar tills de tillslut kan duscha efter fotbollsträningen) och sedan racerfart till fotbollsträningen (Eriks tur idag). Nu harde flyttat till idrottsplatsen vilket innebär längre körsträcka.......:-(

Det är bestämt att Martin sedan ska komma dit direkt efter jobbet och avlösa mig eftersom jag sen ska vidare på fikaträff :-)

Ja....så ser min tisdag ut!

Tänkte ta med kameran till badhuset idag och försöka ta några kort :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0